niedziela. -wspolmalzonki i faceci. Uklady i rozgrywka

Jak stalam sie dorosla i zaczelam spotykac sie z facetami, lacznie z konczeniem randek w sypialni, co niemiara czytalam na temat spraw damsko-meskich, czy to w kolorowych magazynach, azaliz poradnikach. Bardzo chcialam, abym miala mozliwosc nazwac sie dobra dziewczyna, kochanka i przyjaciolka, pomimo braku praktyki w tych tematach, tym bardziej, iz przezywalam swoja pierwsza, mlodziencza milosc. Kiedy trafilam na jakis oprogramowanie, dokument w TV na temat erotyki, czy znalazlam fajne artykuly w gazecie, czesto widzialam stwierdzenie, iz kobiety udaja orgazm.

Temat uczestniczyl troche przesmiany, jednak gdy nadchodzi co do czego i ktores z partnerow musi cokolwiek przed ukochanym udawac, wprowadza w ruch gmatwanina, bedac przy tym nieszczesliwym. Bardzo sie tego balam i nie moglam sie z tym pogodzic, ze przez nastepne dwadziescia lat bede musiala cos udawac w tel do lasek

, jeczac nawiasem mowiac i sapiac, jak hipopotam. Dzieki nastepne lata pieszczoty oznaczaly ekscytujace przezycie, jesli mialam uczucia do swojego chlopaka, a samo orgazm nie bylo az tak grunt. W jakim szoku bylam, jak majac zaledwie dwadziescia lat, moj facet podarowal mi orgazm. Ktora bylam szczesliwa, ze nie musialam czekac do piecdziesiatki, jak niektore kobiety.

Moj maz mial duze problemy w swojej aktualnej pracy. Postanowilam, wiec szukalam dla niego nowej pracy razem sposrod nim. Nieduzo czasu minelo kiedy odezwal sie telefon z propozycja pracy. Robert dosc dlugo powiedzial. Slychac bylo, ze negocjuje dar. Po rozmowie uradowany, przybiegl a mnie pocalowal. Cieszylam sie lacznie z nim. Od kolejnego tygodnia zaczal nowa prace, niestety proszek zmiany tylko nocne. Wracajac sposrod pracy do domu tylko spal.

Mijal tydzien za tygodniem. Uczestniczyl zadowolony z pracy, wynagrodzenie go jeszcze bardziej motywowalo. Niestety odbilo sie to na naszym kartelu. Mnie brakowalo seksu. On pracowal zmeczony, a ja zaczelam sie ty wszystkim denerwowac. Wieczorami kiedy wychodzilam na papierosa na balkon spotykalam sie z moim sasiadem Rysiem ze strony http://bezplatneogloszeniamatrymonialne.pl. Strasznie podniecal mnie ow facet. Niestety nie chcialam ingerowac w jego zycie, bo proszek zone i dzieci. Ale ktoregos wieczora jak z nim rozmawialam, to nagle popsula mi sie uszczelka w kranie, az uslyszalam jak zaczela leciec woda. Rysiek zaoferowal, ze mi szybko w ponizszym pomoze. W ramach podziekowania pocalowalam go w policzek, na tym sie nie skonczylo. Szybko zdjal mi majteczki i poczulam jak fabrykuje mi sie mokro, a jego osoba wyjal penisa i zaczelismy sie ostro bawic.

Leave a comment