piatek. -wspolmalzonki jak i rowniez internauci. Stosunki i schadzka

Uwielbiam seks francuski Jest owe bardzo podniecajaca gra wstepna. Bez gry wstepnej,

tak naprawde ten calkowity seks jest do kitu. Kiedys, jak

jeszcze bylam dziewica, uprawialam sposrod moim chlopakiem, tylko seks oralny. Nastepnie, stalo sie to strasznie nudne.

On robil mi, ja

robilam jemu. Chcialam go doprowadzic do szalenstwa, a nie do ziewania. Kolezanka dala mnie

kilka wskazowek, naprawde sie sprawdzily. Zaplanowalam wtedy cudowny wieczor, zaprosilam go do

siebie, kiedy malo kogo nie bylo w domu. Moglismy sie czuc bezpiecznie. Przygotowalam

romantyczna kolacje, przy swietle wielu swiec, porozkladanych w roznych miejscach w pokoju. Do

tego w tle leciala romantyczna, a zarazem seksowna muzyczka. Salatka byla swietnym

pomyslem na kolacje, poniewaz nie byla ciezko strawna, zaspokoilismy glod, ale

nie napchalismy sie tak, zeby spoczywac do gory brzuchem i nie dysponowac na nic ochoty.

Bylam ubrana w mala czarna i mialam na sobie ponczoszki,moj ostatni post na blogu,Podobne strony,szpilki, mialam rozprowadzone, wyprostowane wlosy, jak lubi

i delikatny makijaz, podkreslajacy urode, na palcach u nog i dloni mialam

czerwony lakier, ktory dodawal pikanterii Gdy zaczelo nam buczec w glowie,

zaczelismy sie dawac pocalunki. Jednym slowem powstala, ta przyslowiowa „atmosfera”.

Odkad pamietam, moi rodzice zarzadzali przeprowadzke srednio co pol roku. Nie moglam sie nigdzie

zaklimatyzowac, znalezc sobie przyjaciol, bo ciagle zmienialismy miejsce

zamieszkania. Do dzisiaj nie wiem, przed czym, badz kim moi rodzice uciekaja,

atoli ze wzgledu na swoj wiek, nie mam tutaj prawa glosu.

Chwilowo mieszkamy w Katowicach, ale znajac zycie znowu

sie gdzies przeniesiemy. W szkole zawsze jestem wyrzutkiem, nie chce sobie nikogo

zjednywac, bo nie moge sie przyzwyczajac. Na przeciwko nas, pod

dziewiatka, mieszka taki chlopak, ktory rowniez chodzi do tej samej

budy co ja, ale nie dociera do niego fakt, ze nie szukam przyjaciol. Ciagle do

mi zagaduje, sprawdza, czy jestem w domu i wyciaga na przechadzka. Jeszcze

sie okaze, ze akt milosny mu w glowie, to juz chyba

musialabym mu spuscic bicie.

Dzisiaj dopiero odwazylam sie poniesc go

na bok i porozmawiac sposrod nim chwile. Wytlumaczylam, jak wypatruje

moje zycie i ze nie szukam znajomych, a juz bez watpienia nie chlopaka. On

okazal sie byc bardzo mily i bezinteresowny i wcale nie mial zadnych

brudnych mysli. Bardzo mi sie spodobal i szkoda, ze znowu bede

musiala sie z kims pozegnac. Zamierzam jednak w koncu porozmawiac z

rodzicami i tez miec akt prawny decydowac o sprawach rodzinnych.

Leave a comment